Przed Polakami kolejna szansa wejścia do głównego finału Esports Championship Series, w którym zawodnicy powalczą o zawrotną pulę 500 tysięcy dolarów. Virtus.pro podejmowało już próby otrzymania slota w finałach poprzedniego sezonu, lecz ich starania spełzły na zaledwie dziewiątym miejscu. Jak będzie tym razem?
Szanse na zwycięstwo w poniedziałkowym meczu polskiej drużyny, według portalu hltv, są stosunkowo wysokie. Aż 65 procent głosujących internautów typuje za zwycięstwem Virtus.pro. Spotkanie odbędzie się w systemie BO3, a mapy poznamy 30 minut przed rozpoczęciem potyczki, czyli o godzinie 16:30.
Co musi zrobić polska druzyna, aby dostać miejsce w finale?
Do fazy pucharowej ECS dostaną się tylko cztery drużyny z Europy, które zwyciężą w finale jednej z trzech pierwszych zaplanowanych przez organizatorów serii. Jedna z nich odbyła się w dniach 11 – 14 marca, a Astralis gładko przemknęło dalej, ogrywając wszystkich 2:0. Polacy odpadli jednak w ćwierćfinałach z wynikiem 1:2 na FaZe Clan. To jednak nie koniec ich drogi po miejsce w finale, ponieważ jeszcze dwie serie dają bezpośrednią kwalifikację do playoff ECS, w których Virtus.pro weźmie udział. Może jednak spełnić się najgorsza wersja scenariusza, a plan kwalifikacji w pierwszych trzech seriach zawiedzie. Na to też organizatorzy przygotowali coś specjalnego. Dodane zostały dodatkowe dwie serie w zawodach, które w połączeniu z poprzednimi trzema będą stanowiły jedność. Drużyna, która uzyska największy bilans zwycięstw, przez trwające łącznie pięć serii kwalifikacje nie otrzymując tym samym slota za wyjście z pierwszego miejsca, również pojawi się na zawodach w walce o pulę nagród wynoszącą 500 tysięcy dolarów.
Drabinka ćwierćfinałów drugiej serii, która zostanie rozegrana 18 marca:
1. North vs. Virtus.pro – 17:00
2. AVANGAR vs. forZe – 17:00
3. Team LDLC vs. Team Vitality – 20:00
4. Mousesports vs. fnatic – 20:30
Półfinały zgodnie z planem rozpoczną się o godzinie 20:00, 19 i 20 marca, natomiast finał w czwartek, 21 marca o tej samej porze.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.